پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 483
نویسنده : Alireza

آنتی ویروس Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید. از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه مخصوص توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس می باشد.

 

avast Antivirus linux آنتی ویروس قدرتمند و رایگان avast! 4 Home Edition   لینوکس

 

 

 

password آنتی ویروس قدرتمند و رایگان avast! 4 Home Edition   لینوکسرمز فایل: www.downloadha.com

download آنتی ویروس قدرتمند و رایگان avast! 4 Home Edition   لینوکس لینک دانلود – 27.8 مگابایت

 


:: موضوعات مرتبط: کاربردی , بخش لینوکس , ,



بازدید : 387
نویسنده : Alireza

Brasero یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم برای توزیع های مختلف سیستم عامل لینوکس می باشد که برای ذخیره کردن ، رایت کردن و مستر کردن CD , DVD , Blu-ray و HD-DVD دیسک های مالتی مدیا شما می باشد. این نرم افزار از تمامی سخت افزار های پخش و ایجاد مالتی مدیا نیز پشتیبانی می کند که شامل CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, BD-R/RE, HD-DVD-R/RW و DVD-RAM می باشند.

 

Brasero رایت آسان انواع داده ها توسط Brasero 3.0.0   لینوکس

 

 

 

password رایت آسان انواع داده ها توسط Brasero 3.0.0   لینوکسرمز فایل: www.downloadha.com

download رایت آسان انواع داده ها توسط Brasero 3.0.0   لینوکس لینک دانلود – 4.5 مگابایت |

 


:: موضوعات مرتبط: بخش لینوکس , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد